Sziasztok!
Kész az oldal, itt tudunk majd kommunikálni. Kérlek titeket, hogy mindenki írja meg amint kész van bármivel is, mert így tudjuk majd rendesen vezetni a munkanaplót.
Gabi befotózta a kiosztott feladatokat, de én is összeszedem személyekre lebontva. Ha valamit rosszul értelmeztem, akkor szóljatok :)
Gabi: 1. vezetői összefoglaló, 2.III. speciális értékek tárgyak és eszközök az intézményben (könyvtárban könyv, múzeumban műtárgy stb.) ide szerintem egyébként pl tartozhat a Ludwig Múzeum kiállításásnak tárgyai pl, meg az ajándékbolt, meg ami benne van stb...
6. a munkamódszer leírása, munkanapló, kevés műszaki és intézményi dokumentáció, interjúk anyagai, megfigyelések (azaz összerakni az összegyűjtött anyagot)
Lilla: 2.IV. telek, épület, 3. helyzetelemzés, történet, problématérkép, alapadatok; 6. jegyzőkönyvek, fotók, rajzok
Juci: 2.IV. berendezések, műszaki-technikai eszközök és speciális technológiák; 3.A : helyzetelemzés, történet, problématérkép, alapadatok
Eliza: 3. B- benchmark elemzés, példák: más intézmények műküdése, műszaki megoldásai, normák, jogi szabályozások, követelmények
Orsi: 2. I. látogatók, felhasználók, közvetett és közvetlen érintettek, döntéshozók, stb. II: dolgozók, szervezetük, működésük rendszere.; 3.-->megfigyelések eredményei, interjúk, vélemények
Hajni: az 5. pont végig
Réka: 4. pont végig
Ági: a 3. C és D